Wie is er verantwoordelijk bij het zoekraken van een bestelling?
Mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens de bezorging ben je als klant niet aansprakelijk!
Zie ook artikel 13.5 van de algemene voorwaarden.
Hoe kan ik een product retourneren?
Je kunt een product of gehele bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Het retouradres is:
Happy Postcrossing
Gedempte Putten 13
8754EG Makkum
Eventuele verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
Na ontvangst van de retourzending worden de artikelen en de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen verrekend.
Vragen of een klacht?
Indien je vragen hebt, of een klacht dan kun je contact met ons op nemen.
Per telefoon of WhatsApp: +31 6 244 533 50 of per e-mail: info [at] happy-postcrossing.nl.
Na het ontvangen van je bericht zullen wij je een ontvangstbevestiging sturen en nemen wij binnen enkele werkdagen contact met je op voor een passende oplossing. Mochten wij niet tot een passende oplossing komen dan kan het verschil worden voorgelegd aan de geschillencommisie van het Webshop Keurmerk. Zo ben je altijd beschermd.