Ik kom uit België, kan ik bij jullie ook bestellen?
Natuurlijk, wij verzenden wereldwijd! Je kunt bij ons betalen met o.a. Paypal, Bancontact en Giropay.


 

Ich komme aus Deutschland. Kann ich auch eine Bestellung aufgeben?
Ja, das ist kein Problem, jedoch ist dieser Onlineshop auf Niederländisch und Englisch. Sollten Sie etwas nicht verstehen, schicken Sie uns bitte eine eMail.




Wie is er verantwoordelijk bij het zoekraken van een bestelling?

Mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens de bezorging bent u als klant niet aansprakelijk!
Zie ook artikel 11.6 van de algemene voorwaarden.



Hoe kan ik een product retourneren?

U kunt een product of gehele bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Het retouradres is:
Happy Postcrossing
Gedempte Putten 13
8754EG Makkum

Eventuele verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
Na ontvangst van uw retourzending worden de artikelen en de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen verrekend.



Vragen of een klacht?
Indien u vragen heeft, of een klacht dan kunt u contact met ons op nemen.
Per telefoon: +31 6 244 533 50 of per e-mail: info [at] happy-postcrossing.nl.

Na het ontvangen van uw bericht zullen wij u een ontvangstbevestiging sturen en nemen wij binnen enkele werkdagen contact met u op voor een passende oplossing. Mochten wij niet tot een passende oplossing komen dan kan het verschil worden voorgelegd aan de geschillencommisie van het Webshop Keurmerk.